2017. november 26., vasárnap

Szicíliai pisztáciakrémes bonbon

Szicíliai pisztáciakrémmel töltött bonbon




A tenger gyümölcsei, vagy ahogy én hívom a sellő bonbonokat ezúttal szicíliai pisztáciakrémmel töltöttem meg, amit Esztertől, az Olaszországban élő unokatesómtól kaptam ajándékba, rögtön 1 kg-os kiszerelésben (persze, már legalább az 1/4-e hiányzik 😀). Házilag szoktam pisztáciapasztát csinálni, de az sajnos nem ennyire homogén állagú, mint a gyárilag elkészített, ezért is szerettem volna kipróbálni az olasz pisztáciapasztát vagy pisztáciakrémet - az előbbi színtiszta pisztácia, míg az utóbbi hígított, általában tejszármazékkal. Annyira finom ez a pisztáciakrém, hogy pisztácia függőknek szigorúan ki kell próbálniuk! A jövőben még biztosan fogom dióval és marcipánnal is kombinálni.


A viasz pecsétek készítésével új hobbim lett. Pár hónapja videóban láttam, hogyan lehet pecséteket önteni, és annyira megtetszett, hogy a karácsonyi csomagoláshoz, levelek leragasztásához mindenképpen be kellett szerezem egy egész készletet. Annyira szépek a színek, amikből pecsétet lehet önteni, hogy persze nem tudtam kivárni a karácsonyt. A pecsét készítésben is legalább annyi lehetőség és kreativitás rejlik, mint a csoki készítésben: különböző mintákat használni, a folyékony viaszt levelekre, virágokra tenni, több színt elegyíteni egy mintában. Szóval alig várom, hogy ezeket sorban kipróbáljam.


 

Botticelli Vénusz születése kicsit újragondolva bonbonokkal 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése