2020. április 5., vasárnap

Csillagpor

Mogyorókrémes bonbon




Amikor az utolsó bonbont is kipattintottam a formából, és végignéztem a csillagporos csokoládékon, hirtelen emlékeztem, ez tényleg varázslat, és nem kell más hozzávaló, mint csokoládé és egy csipet mágia. „Próbálj ki. Kóstolj meg. Ízlelj.” És milyen felemelő érzés visszatalálni a csokoládékészítéshez! „Nem tértél vissza, mert sohasem távolodtál el.” – jött a válasz, és akkor eszméltem rá, hogy az előbb hangot adtam a gondolataimnak.

A bonbonhoz a dm-ben kapható bio mogyorókrémet választottam, ami nem tartalmaz tejet, ellenben több mogyorót, és nagyon finom. A csokoládéburokhoz 64%-os perui étcsokoládé társult, ami az enyhén füstös ízvilága miatt nem éppen a legjobb választás a mogyorónugáthoz, de sajnos gyorsan kifogytam a Lindt csokoládéalapomból, így nem volt más választásom.   


Hozzávalók:
200 gr étcsokoládé
2 gr kakaóvaj
2-3 ek. mogyorókrém
lüszterpor a díszítéshez

Elkészítés:
  1. A bonbonformát aranyszínű lüszterporral díszítettem.
  2. A csokoládét szokás szerint temperálom a burokhoz, majd beteszem 20 percre a hűtőbe.
  3. A mogyorókrémet habzsákba töltöm, és a csokoládéhüvelyeket megtöltöm vele, majd kb. 15-20 percre a hűtőbe teszem.
  4. Újra temperálom a maradék csokoládét, és lezárom vele a bonbonok alját.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése