2019. március 9., szombat

Pisztáciakrémes bonbon


Névnapi ajándéknak készítettem ezt a pisztáciakrémes bonbont, ami kifejezetten az ajándékozott kívánsága volt, és hát, mi más lehetett volna a bonbon külseje, mint a tenger gyümölcsei szatén zöld színben reflektálva a pisztáciára?! A pisztáciakrém receptje ITT olvasható belga étcsoki ganache-sal párosítva.






A bonbonokhoz gyorsan összedobtam egy kis díszdobozkát, az üdvözlőkártyát pedig viaszpecséttel láttam el. Nincs is jobb egy kreatív ajándéknél. Remélem, hogy nemcsak tetszeni fog az ajándék, hanem ízleni is. 😋


A múltkor az egyik boltban találtam puffasztott rizst, és eszembe jutott, hogy gyerekkoromban mennyire szerettem az Africana csoki eme verzióját, úgyhogy ezt is ki kellett próbálni. 😊

                





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése